Kauneushoitola UPEUS

Kuninkaankatu 23 , 70100 Kuopio

puh. 050 344 5088 

sähköposti: heli@upeus.fi tai upeus.fi@gmail.com 

Olemme avoinna sopimuksen mukaan, myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Palvelemme vain ajanvarauksella. Toivomme asiakkaiden saapuvan lahja- ja lahjakorttiostoksille vain shoppituntien aikaan tai varaamalla veloituksettoman shoppihetken internet-ajanvarauksesta, jolloin ehdimme palvella sinua rauhassa ja toisen asiakkaan ajanvarausta keskeyttämättä. Shoppitunnit löytyvät viikoittain instagram ja facebook -sivuiltamme sekä näyteikkunastamme Kuninkaankadulla. Voit ostaa sähköisen lahjakortin kätevästi myös internet-ajavarauksemme kautta. Olemme varanneet enemmän aikaa asiakasvarausten väliin jotta ehdimme puhdistaa tiloja tehostetusti ja vältämme turhat kontaktit asiakkaiden kesken, tämän vuoksi olemme joutuneet vähentämään shoppitunteja, tiedustelethan sopivaa aikaa ostoksien tekemiseen mikäli shoppitunnit eivät sovi aikatauluusi.

Jos emme pääse vastaamaan puhelimeen, laitathan yhteydenottopyynnön yhteystietoineen tekstiviestitse tai sähköpostitse, tällöin palaamme asiaan ja pyrimme olemaan sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Facebook-sivua https://www.facebook.com/Upeus/ pääset katsomaan vaikkei sinulla olisi tunnuksia kyseiseen palveluun. Löydät meidät instagramista nimellä kauneushoitolaupeus . 

Tervetuloa rentoutumaan ja kaunistautumaan kiireisen arjen keskeltä. Kauneushoitola UPEUS tarjoaa yksilölliset kauneudenhoidolliset palvelut rauhallisessa ympäristössä asiakkaan toiveet huomioiden. Hoitola sijaitsee Kuopion keskustassa hyvien kulkuyhteyksien päässä. Autolla tullessa lähellä useita parkkihalleja ja aivan hoitolan edessä myös kadunvarsipysäköinti-mahdollisuus.

Sinua palvelee 

SKY-kosmetologi, Xtreme Lashes -ripsimuotoilija ja -kouluttaja Heli Niskanen

Lämpimästi tervetuloa!


Ajanvarausten peruutukset ja muutokset viimeistään 24h tuntia/vuorokausi ennen ajanvarauksen alkua tekstiviestitse tai sähköpostitse. Viimehetken peruutuksista veloitamme 50% ja peruuttamattomasta varauksesta 80% palvelun hinnasta ja vastaavasti lahjakorttihoidoista veloitamme puolet tai 80% varauksen arvosta lahjakortilta.

Onko sinulla UPEUS lahjakortti ja et löytänyt internet-ajanvarauksesta sopivaa aikaa? Olethan yhteydessä viestitse hoitolan numeroon 0503445088 tai sähköpostitse heli@upeus.fi lahjakortin voimassaoloaikana. Lahjakortit käytettävissä vain voimassaoloaikana, emme hyvitä vanhentuneita lahjakortteja ja lahjakorttia ei ole mahdollista vaihtaa rahaksi.

Lahjakortit voi käyttää samasta arvosta myös muuhun normaalihintaiseen palveluun ja/tai tuotteisiin. Lahjakortteihin ei voi yhdistää alennuskortteja tai muita etuja ellei toisin mainittu.






Tietosuojaseloste

1. Rekisterinpitäjä

UPEUS by Heli Niskanen 2478922-9,

Kauneushoitola UPEUS

Kuninkaankatu 23

70100 Kuopio

0503445088

heli@upeus.fi

2. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Heli Niskanen, p. 0503445088

3. Rekisterin nimi

Kauneushoitolan asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisterin kerättyjä tietoja käytetään Kauneushoitola UPEUS - hoitolan asiakassuhteiden hoitoon, hoitojen henkilökohtaistamiseen ja asiakasturvallisuuden takaamiseen ja markkinointiin ja yhteydenpitoon.

Kauneushoitola UPEUS käyttää henkilötietojen käsittelyyn ja ylläpitämiseen Phorest -palvelua, joka on Phorest Finland:n tuottama ajanvaraus-, kassa- ja asiakkuudenhoitojärjestelmä (lisätietoja https://www.phorest.com/fi/phorestista/ota-yhteytta/ ) . Phorest ei ole tässä kuvatun asikasrekisterin ylläpitäjä vaan kyseinen yritys toimii henkilötietojenkäsittelijänä, joka on huolehtinut henkilötietojen käsittelijää koskevista vastuista asianmukaisella tavalla.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisterissä on seuraavat asiakastiedot, jos asiakas ne luovuttanut:

- asiakkaan nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja osoite

- ihosairaudet ja muut terveys- ja yleistiedot tarvittaessa, jos näillä on vaikutusta hoitomenetelmiin

- varauksen lisätiedot ja tehdyt hoidot ja ostetut tuotteet

- sähköpostilla tapahtuvaa markkinointia koskeva suostumus

- tekstiviestillä tapahtuvaa markkinointia koskeva suostumus

- sähköpostilla/tekstiviestillä tapahtuvaa ajanvarausmuistutusta koskeva suostumus

Lisäksi voimme tallentaa asiakasrekisteriin seuraavat tiedot:

- kuinka monta kertaa asiakas on jättänyt aikansa perumatta tai jättänyt saapumatta paikalle

-asiakkaalle myönnetyt alennukset

- asiakkaan syntymäpäivä

- lisätietoja, joiden avulla asiakassuhteen aikana syntyneitä asiakastietoja voidaan hyödyntää asiakkaan eduksi

-asiakkaan toivoma työntekijä, jos hän on toiveen esittänyt tai itse merkinnyt internet-ajanvarausjärjestelmässämme

-tarvittaessa VRK/Väestötietojärjestelmästä, Itellan osoitetietojärjestelmästä, puhelinyhtiöiden yhteystietorekistereistä ja muista vastaavista yksityisistä ja julkisista rekistereistä saadut yhteystiedot, esimerkiksi laskutus- tai perintätilanteissa.

Edellä mainittujen lisäksi asiakkaasta jää yrityksen tietoon ajanvarauksen ajankohta.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Tietoja kerätään asiakkailta itseltään asiakkaan tehdessä ajanvarauksen, asiakaskaavakkeilla ja haastattelemalla asiakasta ja tiedot tallennetaan sähköiseen asiakasrekisteriohjelmaan (Phorest). Asiakasrekisteriin välittyy asikastietoja myös asiakkaan itsensä tehdessä ajanvarauksia internet-ajanvarauspalvelussa (Phorest).

Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa kerääminen ja tallentaminen asiakasjärjestelmään. Haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin, toivomme asiakkaan antavan vähintään yhteystietonsa käyttöömme.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta eteenpäin kolmansille osapuolille.

8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:N ulkopuolelle

Tietoja ei siirretä EU:n eikä ETA:n ulkopuolelle.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisteriin on pääsy vain Kauneushoitola UPEUDEN henkilökunnalla. Rekisteritietoja käsitellään henkilötietolain vaatimalla huolellisuudella. Tiedot sijaitsevat ulkopuolisen palvelutarjoajan palvelimella, joka on suojattu palomuurilla. Aineisto on suojattu henkilökohtaisilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla, jotka ovat ainoastaan työtehtäviensä vuoksi rekisterin käyttöön oikeutettujen henkilöiden hallussa.

Asiakastietoja säilytetään 2 vuotta, jonka jälkeen ne poistetaan asiakasrekisteriohjelmasta.

Rekisteriä käyttävät sitoutuvat vaitioloon kaikissa tehtäviinsä liittyvissä asioissa tai tietoonsa tulleista luottamuksellisissa asioissa.

10. Tarkastusoikeus

Asiakkaalla on oikeus tarkistaa omat tietonsa halutessaan.

Tarkastusta koskeva pyyntö tulee tehdä henkilökohtaisen käynnin yhteydessä Kauneushoitola UPEUDESSA. Rekisteröidyn henkilön henkilöllisyydestä varmistutaan ja tarkistetaan ennen tietojen antamista. Tarkastusoikeus toteutetaan saman päivän aikana kauneushoitolan rekisteriä ylläpitävän yhteyshenkilön toimesta.

11. Oikeus vaatia tiedon korjaamista

Asiakas voi esittää tiedon korjaamista koskevan pyynnön asiakaskäynnin yhteydessä. Rekisteröidyn henkilöllisyydestä varmistutaan ja tarkistetaan ennen korjaamista. Tieto korjataan ilman aiheetonta viivästystä. Asiakkaalla on oikeus pyytää tietojensa välitöntä poistoa asiakkuuden päätyttyä.

12. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Yritys pidättää oikeuden täydentää ja muuttaa tätä tietosuojaselostetta täyttääkseen oikeudelliset velvoitteensa.

Asiakasrekisteriä käytetään Kauneushoitola UPEUS -yrityksen asiakasmarkkinointiin. Markkinointi tarkoittaa 1-12 kertaa vuodessa sähköpostitse tai tekstiviestitse lähetettävää tiedotetta ajankohtaisista asioista ja hoitolan tapahtumista. Markkinointilupa on kysytty asiakkaalta Asiakkaille on oikeus milloin tahansa kieltää tietojensa käyttäminen tekstiviesti- ja/tai sähköpostimarkkinointiin ja muistutusviestien toimittamiseen tekstiviestitse ja/tai sähköpostitse ilmoittamalla siitä rekisterinpitäjälle.

Yritys sitoutuu oma-aloitteisesti ja rekisteriin kirjatun henkilön omasta vaatimuksesta korjaamaan, oikaisemaan, täydentämään tai poistamaan rekisterissä olevia tietoja, joiden todetaan olevan virheellisiä, puuteellisia, tarpeettomia tai vanhentuneita. Mikäli korjaamista ei jostain syystä hyväksyttäisi, annetaan henkilölle perusteltu ilmoitus asiasta, josta ilmenee päätöksen syyt.


Reklamaatioiden käsittely

Mahdolliset erimielisyydet pyritään aina ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Name
Made with Qards